Followers

Thanks broken my heart ! :'( 
 
Weyh , aku dah tak tahan lagy weyh , sumpaa aku dah nanges , okaylah , sume org ckpmende yg sme , aku terpkse dengar n aku terpakse strong . Kenape dengan kau ? Kenape kau nak saketkan hati aku jugak ? Tak cukop ke kau sakitkan hati aku ? Kawan kau kate , kau suke ___ . Betol ke ? Kalau betol , sorry , biar aku je yang undur diri , aku rse saket hati gile-2 . Tak pernah aku rase mcm ni weyh , Kenape kau wujud dlm hidop aku ? Kenape ? Kalau kau muncul dlm hidop aku semate-mate nk sketkan hati aku , Tak payahlah weyh , aku merayu , Aku nak kau jujur , tapi npe susah sngt kau nak jujur ? Kau tak suke aku , kau cakap lah gune mulot kau sendiri , aku twu , aku akan sedeyh , tpi , aku akan sedeyh bile kau tipu aku sampai macam tu . Kawan-2 aku sume dah tawu yg kite rapat , Malu aku kalau aku ckp cmtu ,nk bagi tawu kawn aku ke tak , aku taknak kau kene marah ngn dorg , dorang akan benci kau , cukop lah ayt merepek kau kat aku . Aku taknk dengar lagy , merepek lah kau !! 

 Orang dah sayang kau , Orang dah cinta kau , Orang dah bercayekan kau , Orang dah gembirekan kau , Orang dah beri harapan kat kau , Tapi nape kau saketkan hati Orang tuh , Knape kau lukekan hati orang tuh , Kenape kau bagi orang tu menitiskan air mate ? Kenape kau bangge orang tu bersedih ? Kenape kau hancorkan harapan orang tuh ? Kenape kau perlu ego ?  

Aku rase if aku tak kenal kau kan bagos , hati aku dah tak mcm nie , K arhh aku terime sume nie , nie kan takdir , hanye mampu redha , kau suke dye ? Kau pergy lah kat dye , Kau jagelah dye , Kau jagelah hati dye , Kau layanlah dye , Kau amek berat tentang dye , Walaupun aku perlukan kau , tapi aku rase dye lebih perlukan kau dan perlukan perhatian kau , aku relakan kau ngan dye , sebab tu yg boleh buat kau bahagia kan ? Kebahagiaan kau , kebahagiaan aku jugak , aku redha dan aku terime seadanya .  

Maafkan aku jikalau ade terkasar bahase , maafkan aku tak dpt gembirekan kau , bahagiakan kau , maafkan aku , aku pon tak suke kau sedeyh-2 dan berpoya-2 depan aku . cukop lah dengan penipuan kau , aku dah tak larat nak layan lagi . maafkan aku . 

thanks for reading :)suke ? like , ok !