Followers

          ~ ASSALAMUALAIKUM ~


                  semalam , best giler ! aku , arfah , aliatul mandy at rumah arfah , mandy kolam . haha , aku acek tolak aliatul ngan arfah punye kepale je , habes lemas dorg , haha , pastu dorang bengang dorg tarik kaki aku supaye aku lemas but aku tahan aku tarik kepale arfah aku tolak dye dalam air , dorg bengang je takdapat lemaskan aku , pastu kitorg suroh lah adek arfah yg sebok bace buku sebelah kolam , kitorg buli dye , itorg suroh dye amek mcm2 sebab kitorg basah , takleh masok rumah dye , nanty mak dye marah , haha , pastu dye duduk dekat sebelah kolam tu , aku pon terjun masuk dlm kolam , dngn  tak perasan dye ade kat tepi buku dye teros basah , haha , aku buat muke tak tahu , haha .      
                                        
        pastu dlm jam 4 anisa dtg pulak , mule2 ingtke nk gy taman balak ,  
but tak jdi  sebb mak aliatu tak  bagy dye pegy , so kitorang mandy jelah , masok asar kitorg kene lah gy solat , kitorg dngn bshnye , arfah gy amek kaen batik , die suroh berkemban msok rumah but , aku mals kos jjgy nk tukar balek , kan kitorg nak mandy lagy , haha , aku degil gile mase tu , mase anisa dlm tandas , aku aliatul ngn arfah sje kunci dye , kitorang kate kitorg nk masok rumah dah , dye pon mule gelabah , dye bukak pintu tak bolah , kitorg kene diam je , mase tu kitorg tak tahan sangat kitorg gelak dlm nada slow , but dye  boleh dngr , pstu dah diam dah , aliatul pulk jln2 kt situ dngr lah bunyi dye jln haha , lme kot dye terkunci , n lme kitorg thn gelak , last sekali aku dengar lah  bunyi air , tetibe dye pnggel `korg , bukak lah '` dye gune baldi tok pnjt , dye nmpk kitorg ngh gelak2 , kitorg pon  bukak jelah , kesian sangat , lps habes solat , tetibe farah pulak dtg , dorg mandy , aku buat explorer , leps dah siap explorer kitorg pon balek lah rumah maseng2 kos dah senje , tu je cerite seronok kami !  


                                             =) ---> KENANGAN KAWAN <---
thanks for reading :)suke ? like , ok !